Mens vi venter

Og vipps så har april flydd forbi og i morgen er det 1. mai! Jeg har vært hjemme i 6-7 uker nå og føler virkelig at jeg har brukt tiden godt. På meg selv og på familien min. For meg selv har jeg: -Brukt mer tid på å lage gode og sunne matretter-Trent og brukt kroppen på alternative måter enn jeg normalt gjør som f.eks mer turgåing, trappeløp, hjemmetrening og

Sukkerfri mars

God morgen! Håper dere har sovet godt i natt og er friske og raske. Rett før mars måned startet, så satte jeg i gang en liten challenge – hovedsakelig for meg selv, men inviterte også flere til å bli med. Healthy Glow Challenge, er en liten challenge som går ut på å være enda litt flinkere til å ta vare på seg selv. For min del vil jeg si at

En vanlig dag i «karantene»

Vi er jo ikke i karantene, men vi skal jo helst ikke gjøre så mye heller, så da blir det en slags karantene. Det har seg jo slik at treningssenteret jeg jobber på er stengt og forblir stengt til over påske, så det er jeg som er hjemme med vår datter hele dagen. Jeg prøver å jobbe litt her og der med det jeg kan, samtidig som jeg er mamma

Hjemme PT med samboer

Hey! Idag fikk jeg ENDELIG gleden av å trene min kjære samboer her hjemme i stua. Og kjenne på hvor mye jeg savner jobben min som PT nå og trene folk 1 til 1. Passion for life! Det ble en super bra økt. (syntes jeg, haha) Han også. Han har ikke trent styrke på en stund, da tennis har vært hans prioritet, så jeg fikk gleden av å se han

Havregrøt til frokost

Kan man noen gang bli lei havregrøt? JA 🙂 Men kan det gå over? Ja 🙂 Jeg har hatt min periode der jeg ikke har orket tanken på grøt, men nå er jeg tilbake kjøret. Sånn halvveis. Smoothien min er fortsatt på topp. Hemmeligheten bak en myk og deilig grøt er: Egg og olje Dette gjør du:Kok havregryn på 1 egg, 1 ss olje og vann. På lav varme til

Personlig trener Online

Hei dere! Et lite blogginlegg fra meg igjen. ENDELIG! Det måtte et virus til for at jeg skulle få til det.. Huffamei, ikke til å spøke med, men jeg er jo en positiv sjel og forsøker å finne det positive i det meste. Så når treningssenteret jeg jobber på, stenger ned på dagen. Da tenker jeg greit, hva gjør jeg nå? Jo, jeg jobber mer med det jeg egentlig alltid

SOMMERFORMEN

Hei dere! Det var en stund siden sist. Vi har hatt mange årstider siden den tid, sommeren kom og gikk på en uke, men nå nærmer vi oss ihvertfall noe som kan ligne på en vår selvom det snør litt innimellom. 😉 På treningsfronten føles mai som en stille og rolig måned her på senteret. Tipper folk har mye å gjøre både med barn og seg selv og i tillegg

Trening, kosthold og livet generelt

Det er på tide at jeg skriver et innlegg om trening og kosthold igjen. Uten å gi dere en fasit på noe, men bare dele det som funker for meg. Det betyr ikke at det funker for deg, men det kan være til inspirasjon. Det er altså helt utrolig, men jeg kan ikke huske at jeg har vært syk i hele vinter. Til tross for hanglende PT kunder som gjerne

MARIA SMOOTHIE

Denne smoothien starter hele familyn med så og si hver dag. Og alltid poster jeg den på instastory og alltid er det noen som lurer på hva det er i den. Den har så mange ulike smaker i seg, at jeg vet ikke hva som dominerer og hva jeg skal kalle den. Så det blir bare Maria smoothie heretter! Oppskrift uten proteinpulver (til 1,5 person 🙂 )1 banan2 frossen spinatkuler4

Gran Canaria

Så lenge siden sist, men jeg må ha et eget innlegg med bildene fra vår siste lille ferie som vi koste oss så veldig på. Vi var på Gran Canaria i februar, på en liten getaway med venner. Jeg har ikke vært på Granca siden jeg var 16 år med mamma og min bestevenninne. Det var andre boller da, for det var flørting med gutter og ut på kvelden og