I juli i sommer var barnepassen på det lokale treningssenteret stengt, så for å sikre meg litt trening den mnd gikk jeg til innkjøp av treningsutstyr som jeg kunne bruke i garasjen. Siden bilen står utenfor. 😉 En vektstang med totalt ca.40 kg og et par hantler med totalt, tja 20 kg, men kan også doble og mikse og matche med vektskivene. Det er et godt alternativ 2, selvom egentid på et treningssenter er det beste.

Jeg har som regel timet det slik at jeg starter med en gå eller joggetur med mini i vogna, etter ca. 15 min har hun sovnet og da er det rett tilbake og få gjort det jeg skal. Eller når far er hjemme, så tar jeg en halvtime uten risiko for forstyrrelser. 😀
Igår var en sånn halvtime. Men, det var sviiinkaldt så tjukke sokker og to tykke gensere måtte til. Ikke rart jeg ble gjennombløt!

Hovedfokus var rumpe, så dette er altså ikke så spennende for gutta 😉 (selvom gutter med en veltrent røv ikke er så dumt det heller) (og mine mannlige PT kunder slipper aldri unna og trene underkropp) FYI 😉

Oppvarming
Jumping jacks
Skater jumps
Kick back og monsterwalk med miniband

Noen av oppvarmingsøvelsene

Hoveddel
a1) Hofteløft/ Hip thrust 20 rep x 4
a2) Tricep push up (på kne) 10 rep x 4
b1) Bulgarske splittbøy 6 rep x 2
b2) Div. mageøvelser i supersett 50 rep x 2
c1) Ettbeins RDL 8 reps x 2
c2) Sidehev + foroverbøyd sidehev 12 rep x 2
c3) Hoppende utfall 20 reps x 2

Faktisk støl i rumpa idag, og skal jeg være ærlig så setter jeg alltid pris på det. 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

%d bloggere liker dette: