Hei og takk for sist! 😀

I dag vil jeg vil jeg skryte litt av en jente som har lykkes med Ä gjÞre en livsstilsendring. Det er alltid gÞy Ä se hvordan andre mennesker lykkes og hva de har gjort for Ä klare det. Det er spesielt givende og gÞy for meg som fÄr fÞlge opp sÄ tett og se underveis hvilken glede og mestringsfÞlelse som kommer ved hvert lille delmÄl som blir nÄdd.

Denne jenta tok kontakt med meg da jeg startet opp pÄ Evo igjen etter permisjon. Hun Þnsket Ä bygge opp sin gamle styrke igjen og samtdig bli lettere/ gÄ ned i vekt etter en graviditet fem mnd tidligere. Kari Sofie hadde god erfaring med trening fra fÞr, men behÞvde da aller mest et spark i riktig retning og et kost og treningsopplegg tilpasset hennes nÄvÊrende form/hverdag og hennes fremtidige mÄl.

Som sagt sĂ„ gjort. MĂ„l og delmĂ„l ble satt, planen ble laget og deretter var det bare Ă„ sette i gang. Det har gĂ„tt slag i slag fra hun startet uten verken opphold eller mangel pĂ„ motivasjon. Her har det bare gĂ„tt en vei! Opp opp opp 😀

Dete opplegget funket for Kari Sofie
Tung styrketrening med fÄ repetisoner og maks testing mikset med hypertrofi
Kortintervaller og langintervaller utfÞrt pÄ tredemÞlle
HIIT Þkter pÄ egenhÄnd og med meg
Riktig sammensatte mÄltider jevnt fordelt gjennom hele dagen og mindre karbohydrater
Sunn snacks i helgene som alternativ for godis/potetgull/kaker

Hun startet med Ă„ trene 3+1 bonus Ăžkt i uka hvorav 1 fast med PT, men nĂ„ trener hun jammen meg 5 dager i uka og fortsatt 1 gang i uken med meg. SĂ„nn er det gode liv i permisjon gitt! 😀

Resultatene hittil:

MakslĂžft i baseĂžvelser
Benkpress: 55 kg
Sumo marklĂžft: 85 kg
Chins: 1
Hip thrust: 115 kg

Ned 6 kg i fettmasse og fy sĂžren sĂ„ mye energi og overskudd den jenta har bĂ„de fĂžr og etter trening. Hennes daglige must-have fritime fra hverdagen som hun sier 😉

Til sommeren skal hun gifte seg (hurraa) og flere og nye mÄl jobbes mot da. NÄ blir det super spennende og se hva som skjer fremover! Jeg fÞlger spent med og heier fra sidelinjen!!!!!

Men, det aller aller viktigste. Kari Sofie har gjort en livsstilsendring som vil vare for resten av livet. Jo lenger tid man bruker pÄ en vektnedgang og oppbygging av kroppen, jo bedre og enklere vil det vÊre Ä holde seg der. SmÄ og store mÄl underveis er viktig for Ä holde motivasjonen oppe. I det store og hele gjelder det Ä finne en livsstil man kan leve med og som gir energi, glede og velvÊre i den hektiske hverdagen de fleste har idag.

Veldig takknemlig og glad for Ă„ vĂŠre Kari Sofie sin PT. Å fĂ„ jobbe med sĂ„ mĂ„lbevisste og viljesterke personer er utrolig kult!

Da gleder jeg meg bare til Ă„ se bilder fra bryllupet 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

%d bloggere liker dette: